Glock Glock
114
BLOG

Od poniedziałku Trump sięga dalej niż jego władza

Glock Glock Polityka Obserwuj notkę 0


W poniedziałek prezydent Trump jest umówiony na spotkanie z przywódcami Kongresu USA obydwu partii aby omówić swoje plany polityczne. Pierwszy tydzień w Białym Domu ma być początkiem wprowadzania ambitnych obietnic wyborczych.

A więc dla Trumpa ten poniedziałek jest jego pierwszym prawdziwym dniem w Białym Domu. Dlatego w planie ma dużo spotkań co sugeruje że trzyma się polityki otwartego ucha.

Już z samego rana Trump wpisał się na Twitter że koncentruje się na bezpieczeństwie narodowym i pracy dla Amerykanów. O 9 rano przychodzą do niego główni dyrektorzy aby rozmawiać o produkcji w fabrykach USA.

Ma być śniadanie i sesja pytań i odpowiedzi z udziałem ludzi biznesu, po południu sesja z szefami związków zawodowych i robotnikami, a później z członkami Kongresu USA aby omówić zmiany w systemie ochrony zdrowia..

To nie wszystkie spotkania z udziałem Trumpa.

Glock
O mnie Glock

Spędziłem trochę czasu popełniając trolling blogosfery i zauważyłem swoistą tendencję literacką: wszechobecny zwyczaj piszących którzy bez powodu wprowadzają wykrzykniki na końcu mało znaczącego zdania. Coś w tym rodzaju! To się robi aby sugerować ironiczne oderwanie od pisania zdania wyjaśniającego! To ma oznaczać, że piszący jest świadomy! I to jest idiotyczne. To najsmutniejszy rodzaj klęski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka